Kppp a obycejny uzivatel

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Neděle Leden 27 11:11:53 CET 2002

Kroko wrote:
> Prosim vas, jak nebo kde nastavit aby Kppp (telefonicke pripojeni k
> ineternetu pod KDE 2.1) nepozadoval pod obycejnym uzivatelem pri spusteni
> heslo roota.
>
> Mam Rh 7.1 CZ
>
> Zkousel jsem prenastavit prava na spusteni u souboru Kppp v /bin a
> /sbin/bin ale nezabralo to.

Kppp v RH ma utentifikaci resenou pres PAM. V souboru /etc/pam.d/kppp
musite nahradit autentifikaci pro roota autentifikaci uzivatele. Napsal
bych vam presny popis, ale bohuzel nemam u sebe kppp instalovane a PAM az
tak moc neznam.

Mam ale pocit, ze jde o to nahradit
auth       sufficient   /lib/security/pam_rootok.so
timto:
auth       sufficient   /lib/security/pam_permit.so

Muzete to nekdo upresnit?

Pripadne zkuste na google.com vyhledat "kppp root PAM user", urcite vam to
najde spoustu popisu, jak na to.

Hezky den,
Lada

--