Kppp a obycejny uzivatel

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Neděle Leden 27 12:17:52 CET 2002

Dne ne 27. leden 2002 11:11 Ladislav Strojil napsal(a):

> Kppp v RH ma utentifikaci resenou pres PAM. V souboru
> /etc/pam.d/kppp musite nahradit autentifikaci pro roota
> autentifikaci uzivatele. Napsal bych vam presny popis,
> ale bohuzel nemam u sebe kppp instalovane a PAM az tak
> moc neznam.
>
> Mam ale pocit, ze jde o to nahradit
> auth       sufficient   /lib/security/pam_rootok.so
> timto:
> auth       sufficient   /lib/security/pam_permit.so

lze i takto, lepsi je ale pam_listfile. Vlastne tam neni
pam_rootok ale pam_stack, ktery zpusobuje to pruzeni s
rootovskym heslem ...

Treba nasledovne na jeden radek ! :

pam_listfile.so item=user file=/etc/kppp.allow sense=allow
onerr=succeed

v souboru /etc/kpp.allow vyjmenujte uzivatele, kterym se
dostane te cti spustit kppp :)) Co radek, to uzivatel.

					Z.P.