Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit

Neděle Leden 27 20:19:20 CET 2002

On Sun, Jan 27, 2002 at 04:21:04PM +0100, David Nebesky wrote:
> Dobry den,
dobry

> uvazuji o nakupu notebooku (BTW: do 50 tis kc), na kterem bych provozoval
> Linux.
Lacne noutbuky vyraba (teda montuje aby som bol presny) rakuska firma Gericom.
Neviem ci ti je blizsie Linz alebo Vieden, v Nemecku sa daju kupit tiez.

Pouzivaju standartne komponenty a su DOST lacni (do 50kkc urcite zozenies
peknu masinu), problem je vsak so supportom (ked sa nieco pokazi tak to hrozne
dlho trva kym poslu opravu popripade sa na teba vyseru). Ja mam jeden ich
notebook zhruba 2 roky a 2 mesiace a je vlastne furt zapnuty, vypinam to
zdriedka. Ked das go guglu "linux on gericom silver seraph mini howto" tak ti
vyhodi nejaku stranku co som kedysi spravil. Hned na zaciatku sa mi pokazila
dvd romka, vymena trvala 2 mesiace, a 2krat mi odisiel disk (bohuzial vzdy tak
tyzden po vyprsani zaruky takze som musel kupit za vlastne novy). Inak v
pohode.

Kopa znamych ma tiez Gericomy, niektori tiez pod linuxm a su s nimi viacmenej
spokojni.

Dobra vec je, ze mozes povedat, ze nechces windblows a potom to mas este
trocha lacnejsie :-).

Bye,

            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.