Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pondělí Leden 28 09:15:18 CET 2002

On 27 Jan 02, at 20:19, thus spake Peter Surda:

> Lacne noutbuky vyraba (teda montuje aby som bol presny) rakuska firma
> Gericom.
> Neviem ci ti je blizsie Linz alebo Vieden, v Nemecku sa daju kupit tiez.

Lze to i v Praze.

> Kopa znamych ma tiez Gericomy, niektori tiez pod linuxm a su s nimi
> viacmenej
> spokojni.

Pouzivam Gericomm Hydrospeed. Myslim, ze to je dobry stroj, co se tyce
vybaveni, ale po nejake dobe vyuzivani mam vyhrady k jeho navrhu.
1) Vystup vetracku je pred obrazovkou, takze se nedoporucuje vypnout stroj a
hned sklopit viko - ma se nechat chvili chladnout.
2) Sloty na PCMCIA karty jsou vpravo, takze mi pri pouziti mysi prekazi kabel
od sitove karty.

Linux na nem chodi bez problemu, ale dosud jsem nerozchodil podporu USB, IR a
modemu - nesnazil jsem se o to, nemam nic, co bych k tomu pripojoval.

Detaily na http://kazi.webz.cz/gericom

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F