extended partition [was: Kompilace nového jádra]

Ján Tomka jan.tomka na stonline.sk
Pondělí Leden 28 01:55:32 CET 2002

On Sun, Jan 27, 2002 at 04:33:57PM +0100, Ladislav Furman wrote:
> Jadra 2.5.x su nestabilne (v zmysle oznacovania verzii jadra samozrejme
> ;-) Mne sa ho nepodarilo prelozit s gcc 2.95.4(Debian sid,unstable,glibc 2.2.4) ;-(
> Skus radsej najnovsie 2.4.x jadro (2.4.17 tusim)
> a precitaj(prestuduj) si pred
> prekladom Kernel-HOWTO - tam je pekne popisane co a ako ;-)

ahojte,
aj ja mam jednu o prechode z 2.4.3 na 2.4.17

co mi chyba v konfiguracii kernelu, ked mi pri boote namiesto
        hda1 hda2 hda3 hda4 < hda5 hda6 hda7 >
hlasi
        hda1 hda2 hda3 hda4 < >

nevypise ziadnu chybu, nic, len toto a potom sa to cele sunda pri
mountovani a cekovani oddielov. pre kazdy z 567 vypise e2fsck chybu, co
je dost logicke, kedze ich nevidi, a spadne to do rescue modu.

mam to tam trochu divoke, ale rozdeloval som to asi na patkrat (ked som
prave potreboval), niektore particie vytvoril instalator mdk8 a
niektore pqmagic5-win.

skusal som pridat do kernelu podporu pre PC BIOS (MSDOS partition
tables) a nic. skusal som rovnaku konfiguraciu ako na predchadzajucom
kernely a nic... nieco mi tam chyba.

        judas
--
[judas na hell judas]$ whatis life