Re: Kompilace nového jádra

Zdeněk Sejček sejc na gymcaslav.cz
Neděle Leden 27 16:33:58 CET 2002

Podle tónu otázky bych typoval, že kompilaci jádra budete dělat poprvé. V
takovém případě Vám hrozí nebezpečí, protože kompilace není zase tak
jednoduchá, jak se zdá. Kompilovat není nic těžkého, ale správně nastavit a
optimalizovat, to je umění. Krom toho počítejte, že budete muset do
zdrojových kódů kopírovat třeba aktuální "drivery" nebo podobně. A na závěr
Co je tak důležitého na tom mít 2.5.x jádro. Mimo jiné, tyhle 2.5.x jádra
jsou podle mě ještě hodně ve vývinu, je na nich ještě co dělat. Třeba na
server bych ho ještě nedal, ale to je můj subjektivní názor.

Zdeněk Sejček

Shrnutí : Jestli nejsou nějaké spec. problémy s 2.4.3, tak u něj zůstat.
Pokud jste profík, tak do toho ... :-)