OT: pomoc

Pmnhj na metro.dp-praha.cz Pmnhj na metro.dp-praha.cz
Pondělí Leden 28 06:19:05 CET 2002

Zcela jiste je lepsi naucit ho rybarit - ma to jeden hacek, je-li
hladovy moc muze Vam zemrit, drive nez neco chyti. Chapal bych to spise jako
kritiku nezodpovezenych zakladnich dotazu, popr. odkazu, ktere zacatecnik
nemusi chapat. Faktem je, ze mi par kamaradu psalo dotaz s pozn. neodkazuj
me na konf., - to nema cenu :-(. Z toho lze vycit fakt, ze je tu zcela jiste
pomerne dost lidi, ktere nezajimaji problemy s jadrem, nebudou komunikovat s
programatory a bugzilou, ale chteli by linux uzivat (hledaji variantu k
windows), na teto konferenci to mohou pochopit tak, ze o ne Linux nestoji.
Asi si mysli, ze je nebudete ani ucit rybarit. Ja osobne se svymi
problemy, take radeji kontaktuji vsechny zname, nez bych zde obtezoval.
Pokud oni nevedi, popremyslim jestli problem potrebuji resit nebo jestli ho
nemohu vyresit jinak.
Chybu vidim v nedostatku knih typu zaciname s Linuxem, knihy typu
zaciname s Windws xy jsou ve vsech knihkupectvich .... Kazdy nechce cist
Linux dok. projekt, ci Linux v kostce, .... a neni urcite pravdou, ze by
mel, a ne kazdy umi anglicky. Windows take netvrdi, jo muzes me uzivat, ale
mel by si si napred precit Windows xy profesional  naucit se anglicky.
S pranim vseho dobreho Vrba