OT: pomoc

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pondělí Leden 28 07:06:56 CET 2002

On Po, 2002-01-28 at 06:19, Pmnhj na metro.dp-praha.cz wrote:
> Zcela jiste je lepsi naucit ho rybarit - ma to jeden hacek, je-li
> hladovy moc muze Vam zemrit, drive nez neco chyti. Chapal bych to spise jako
> kritiku nezodpovezenych zakladnich dotazu, popr. odkazu, ktere zacatecnik
> nemusi chapat. Faktem je, ze mi par kamaradu psalo dotaz s pozn. neodkazuj
> me na konf., - to nema cenu :-(. Z toho lze vycit fakt, ze je tu zcela jiste
> pomerne dost lidi, ktere nezajimaji problemy s jadrem, nebudou komunikovat s
> programatory a bugzilou, ale chteli by linux uzivat (hledaji variantu k
> [...]
Nelze nez souhlasit.
Linux mohu pouzivat z rozlicnych duvodu, mohu byt programatorem, pak
zcela jiste nepotrebuji znat nazpamet konfiguraky site. Poprve si to
nastavim treba na radu nekoho z konferece a pak to jiz nebudu
potrebovat. Pravda, nebo jako ja, koupim si SuSE ve kterem to jde
spolehlive naklikat, nebo zavolam na helpline. Pokud si dam tu praci a
nastuduji manualy, bude to sice pekne, ale protoze to pak jiz nepouziji
(minimalne do vydani dalsi distribuce, ale spis ani to ne), tak az to
treba za rok budu potrebovat znovu, stejne si to nebudu pamatovat.
Proste kazdy to sve. Je dobre naucit rybarit rybare, ale proc tomu ucit
kovare? Ten take ji, ale jeho zpusob obstaravani obzivy je odlisny.
Nemusi umet vsichni vsechno.

Chaloupka