OT: pomoc

Juraj Vaclavik vaclavik na skoda-ujp.cz
Pondělí Leden 28 09:14:04 CET 2002

Dne po 28. leden 2002 08:47 jste napsal(a):

> Mozna mate pravdu, mozna ne, ale vec je ponekud jinde. Linux vznikl jako
> "alternativni" (ano, vim, ze dnes jsme nekde jinde) operacni system a to za
> pomoci a nesmirneho usili tisicu (a dnes jiz i milionu) fandu. Zkratka
> "dobrovolne hriste". Nikdo nikoho k nicemu nenuti (tahle veta urcite
> nepujde prelozit :-), ale na druhou stranu - urcita davka fandovstvi je
> nutna. Nepocitejte s tim, ze zavolate na Helpdesk, zadny neni. Fanousek se
> zkratka uci denne a nestezuje si. Pokud si prectete FAQ a prislusna HOW-TO
> [...]

Toto je jistě pravda, jenže každý jsme nějak začínali a tak odpovědi na
'pitomé' otázky můžete uvažovat jako investici do budoucna. Co když ten
člověk se časem otrká, naučí se (jen něco, ostatní ho třeba nezajímá a tak se
občas blbě zeptá) a jednou třeba pomůže i mě? Nebo sice nepomůže, ale jako
uživatel zvětší váhu platformy a zájem velkých firem o ni a tedy zvýší příliv
investic a tedy vývoje platformy. Na druhé straně ten nový uživatel může
svobodně poslat Linux a tu arogantní bandu okolo kamsi, a svobodně se
rozhodne pro něco jiného. Fandovství beru, ale zdaleka ne každý bude mít
nervy na dlouhé zkoušení. Malé trknutí, myslím, nemusí být vůbec od věci.

Zdravím

Juraj Václavík