Mplayer

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Pondělí Leden 28 09:38:45 CET 2002

On Mon, 28 Jan 2002, Ing. Marian Belicka wrote:

> Nadviazem na temu titulky v mplayer-i. Prednedavnom tu bola otazka ako
> prinutit mplayer aby zobrazoval titulky pod obrazom v ciernej ploche. Sice
> som ani po precitani manualu neprisiel na to ako no stala sa mi zaujimava
> vec. Ked skomprimujem DVD pomocou transcode (moze byt aj iny nastroj) do DivX
> s pouzitim prisposobenia rozmerov obrazu 720x576 na 720x38? a nasledne
> prehram pomocou mplayer-u zobrazuje mi titulky cez obraz. No ked nepouzijem
> upravu velkosti okna a necham ho teda 720x576 a potom prehram v mplayer-i s
> [...]

mplayer neumi posunout titulky pod obraz a zobrazuje je vzdy od dolniho
okraje obrazu. to co se stalo vam je dane tim, ze ve filmu zistala cerna
vypln na obou stranach obrazu a mplayer zobrazuje titulky prave v te cerne
vyplni. nedavno jsem v konrerenci mplayeru zahledl nejaky patch, ktery
umoznoval menit pozici titulku, ale asi neprosel a nevim, jestli umel
posunout titulky i mimo obraz.
Ale mozne reseni (predbehnu Jirku Kabelace :-) ) tu je. Pouzijte aviplay,
ktery zobrazuje titulky hezky pod obrazem.

		MOJE

--
Tomas Konir
Brno