OT: barevna kalibrace monitoru

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 28 09:44:19 CET 2002

> To pravda funguje, pokial funkcia jas = f(hodnota na vstupe) zodpoveda
> funkcii, ktoru gamma vyjadruje. A prave o tomto u LCD monitorov
> trochu pochybujem, ta technologia je podstatne ina a u LCD-cok
> za znesitelnu cenu sa tym sotvakto nejako zvlast zaoberal.

To ano, jiste, ze to nebude dokonale, kdyz neni mozne korekcni funkci
nastavit obecne. Ale clovek ma v ruce paku, kterou muze pouzit, tak to
proste nastavi tak, aby to vypadalo co nejlepe. (bude to odpovidat fitu
skutecne zavislosti funkci x^gamma) Nebo snad X-ka umi neco obecnejsiho
nez gamma-korekci (v principu by to nemel byt problem, protoze kdyz uz umi
gammu, tak to musi pres nejakou funkci prepocitavat a nevidim duvod, proc
by se nedala vymenit za neco jineho) ?

--
Honza Houstek