Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Pondělí Leden 28 09:36:37 CET 2002

----- Original Message -----
From: David Nebesky <david na nebesky.com>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Sunday, January 27, 2002 4:21 PM
Subject: Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit

> Dobry den,
>
> uvazuji o nakupu notebooku (BTW: do 50 tis kc), na kterem bych provozoval
> Linux. Muzete mi, prosim, nekdo poradit, na co si mam dat pozor a cemu se
> pripadne zcela vyhnout? Zajimalo by me take, zda nekdo ma zkusenost s
> odmitnutim nakupu windows. Umoznuji to nektere firmy? Nebo je mozne z MS
> vydolovat zpet penize za vracenou licenci? Diky za radu.
>
>         David Nebesky

Ja osobne jsem koupil postarsi Siemens s procesoprem P166MHz MMX a s
nejakymi 64MB RAM. Mam na tom nainstalovany RH6.2 + StarOffice 5.2 a jsem s
tim spokojen. Je to pomerne rychle a stabilni reseni. Pouzivam jej jako
prenosny psaci stroj, pokud jsem na cestach, tak se z nej pripojuji na
internet, na doladovani PHP scriptu a WWW stranek u zakazniku a obcas na nem
prehravam mptrosky (pardon MP3), takze jsem presvedcen, ze vykon dostacuje.
    Kdyz jsem se snazil koupit jej u DXT, tak byli co se tyce nedodani
Windows dost neochotni. VTData byli o 500% ochotnejsi, takze jsem je nakonec
nekoupil. Jinac koupit notebook bez windows bude asi dost veliky problem.
        MaReK

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz