Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Leden 28 10:30:26 CET 2002

David Nebesky wrote:

> Dobry den,
>
> uvazuji o nakupu notebooku (BTW: do 50 tis kc), na kterem bych provozoval
> Linux. Muzete mi, prosim, nekdo poradit, na co si mam dat pozor a cemu se
> pripadne zcela vyhnout? Zajimalo by me take, zda nekdo ma zkusenost s
> odmitnutim nakupu windows. Umoznuji to nektere firmy? Nebo je mozne z MS
> vydolovat zpet penize za vracenou licenci? Diky za radu.
>
>         David Nebesky

Dal bych si velky pozor na notebooky, na kterych je napsano WEBBOY. U nas ve
firme je par lidi ma a jsou s nima dost problemy s provozovanim Xek. Proste,
kdyz uz je rozbehate - pres VESA framebuffer, tak vam nejdou korektne ukoncit.
Proste spadnou a pokud nejste zasitovanej tak mate celkem smulu. Nejvetsi
problem byl se zobrazovanim Xek na LCD displeji (externi monitor jde OK).

Kamos mel pred casem notebook DELL 500MHz (presnej typ bych mohl zjistit) a
byl s nim plne spokojenej. Byl na nem predistalovanej RedHat 6.2 a rozbehat
slo vsechno, PCMCIA, IrDA, a janevimcovsechno. Pojkud bych mel vybirat ja, sel
bych do toho DELLu - osobni zkusenost je k nezaplaceni.

Libor