Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Leden 28 09:35:15 CET 2002

"Peter Surda" <shurdeek na panorama.sth.ac.at> schrieb im Newsbeitrag
news:20020127201920.M23182 na shurdeek.cb.ac.at...

> Lacne noutbuky vyraba (teda montuje aby som bol presny)
> rakuska firma Gericom.

Bohuzial maju v Rakusku a Nemecku taku povest, ze by som
si dvakrat rozmyslel nejaky kupit. Zjavne su vydarenejsie a menej
vydarene modely, ale pokial clovek nie je "insider", len podla ceny
a papieroveho vybavenia by som sa rozhodne neorientoval.

Ono totiz potom pridete na to, ze je v nom nie-"mobile" verzia
procesora (co znamena o hodinu kratsi cas behu na bateriu),
pokial potrebujete opravu, trva mesiac a pol (a zvlast potesi,
ak s tym musite do Rakuska), na webe su clanky ako zo 14
strojov 8 potrebovalo opravu a.p. Kto vladnete nemcinou, pozrite
si napr. diskusiu k clanku o raste obratu Gericomu na
 http://www.e-media.at/home/meldung.asp?ID=890

Zdravi
--
                                              Stano