RH 7.2 a neviditelne subory cez NFS?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Leden 28 10:12:51 CET 2002

"Pavel Kankovsky" <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:20020127220250.F0.0 na bobanek.nowhere.cz...

> Jsou ty soubory neviditelne jen pri ls, nebo se na ne nelze dostat ani se
> znalosti jmena? Co se stane, kdyz se udela touch na jiz existujici soubor?
> Co se stane po zastaveni a opetovnem nastartovani nfs demona?
>
> A specialni bonusova sada otazek: opravdu ls nenajde zadne soubory?
> Co ls -q? strace ls? echo *? strace sh -c 'echo *'?

Dnes to samozrejme nejde zreprodukovat a rebootnut stroj nemozem -
az sa to zase vyskytne otestujem.

Pozeram ale, ze sa to stalo uz viacerym. Ked nad tym tak rozmyslam,
neviditelne jednotlive subory som uz parkrat zazil aj ja; vzdy ale islo
o NTFS a tak som to povazoval za problem konkretneho filesystemu.
Vtedy ls subor nevidel, ale cez meno sa nan dostat dalo.

> V kazdem pripade to vypada, jako by bylo neco shnileho v dcache
> resp. mozna v interakci dcache a prislusneho filesystemu.

No zda sa, ze toto bude este zabava...

Zdravi
--
                                                      Stano