Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit

Libor Mitrenga libor.mitrenga na msi-zlin.cz
Pondělí Leden 28 12:01:02 CET 2002

> (Trident) CyberBlade UMA 8MB SDRAM... vubec nic mi to nerika... takze
> jenom doufam, ze kdyz uz to ma to DVD, tak se na tom aspon bude dat
> koukat na filmy (aspon ve W 98)....

Na podívání se to hodí, na koukání asi ne.
¨
No v každém případě, až ho budete mít v ruce, tak hledejte u Compaqu po
všech downloadech k tomu koupenému typu (bez patche bych nerozjel PCMCIA
síťovku jinde než ve WinME).
 Jo a u prodejce, když jsem řekl, že bych chtěl něco poradit jiného než
WinME (má to razítko Win2000 Ready), tak mě řekli že o tom nic neví, že umí
zasunout CD do mechaniky a udělat Restore OS WinME, tedy že se z CD
přeplácne celý disk a udělá se standartní instalace OEM od výrobce. (PS.
překvapilo mě, že mi toto chtěli udělat i když jsem si byl měnit
klávesnici).

LM