Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit

Stepan Cirkl cirkl na cc-ultd.cz
Pondělí Leden 28 13:22:07 CET 2002

Tomas Knaifl wrote:

> (Trident) CyberBlade UMA 8MB SDRAM... vubec nic mi to nerika... takze
> jenom doufam, ze kdyz uz to ma to DVD, tak se na tom aspon bude dat
> koukat na filmy (aspon ve W 98)....

Trdent CyberBlade 3D mame v ucebne integrovane na zakladni desce. Pamet
to ma sdilenou (RAM). Na normalni praci je bez problemu, ale pokud po
tom chcete neaky vykon, tak je to uz spatny.
Behame na tom W2K a Linux. V linuxu  neco zloby (rusi obraz pri pohybu
mysi), RH7.2 kartu nadetekoval spravne, XFree pouzivaji SVGAckovej
ovladac, tedy zadna 3D. Vzhledem k tomu, ze v Linuxu GUI zatim
nepotrebuju, tak sem to zatim nijak neresil.