bios a disk

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Leden 28 13:20:39 CET 2002

On Mon, Jan 28, 2002 at 01:01:31PM +0100, Stanislav Meduna wrote:
> "Karel Zak" <zakkr na zf.jcu.cz> schrieb im Newsbeitrag
> news:20020128110509.C24611 na zf.jcu.cz...

> A v BIOS-e take ze "disk startup delay" nemate? To by mohlo pomoct.

> Hm, nejde o tie typy co odchadzali, ak ich doska oslovila skor
> ako sa naplno roztocili? Pre volaktore WD-cka bol firmware patch.

 Mozna. Ten disk pochopitelne tech sest let uspesne pracoval (take s
 ASUS deskou). Ted jsem jen vymenil desku (a spol.) a vyrojilo se par
 problemu (napr. nejak podivne bufferovany a pomaly zapis na ZIP v
 win98).

 Koukal jsem ted na FAQ Asusu a asi nejsem uplne sam. Nasel jsem par
 tipu -- vcetne "update your bios", coz ve mne vyvolava chut omlatit tu
 _novou_ desku nejmenovane velke ceske firme o hlavu.

     Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/