Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Leden 28 13:46:28 CET 2002

  Používám HP Omnibook (5700 - tedy starší model) a nemůžu si na něj
stěžovat. Zejména se mi líbí jeho mechanická odolnost vůči uživateli
(spadl mi ze stolu).

  Na RH byl problém, že nemá rád kudzu, ale protože já taky ne, tak
jsem ho vypnul (kudzu) a jsme spojení oba dva.
  Další problém byl s nastavením obnovovací frekvence monitoru, ale
po troše experimentování to šlo v pohodě.
  Je také dobré nepřemazat si hibernační partition (jako jsem to udělal
já :-)

S přáním pěkného dne

Věroš Kaplan
--