Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Leden 28 13:47:40 CET 2002

> Používám HP Omnibook (5700 - tedy starší model) a nemůžu si na něj
stěžovat.

Ja pouzivam starsi Siemens, konkretne Scenic Mobile 510. Pohoda, az na
zvukovku (ess1869 - linuxem podporovana, ale nejak ji nemuzu rozchodit -
viz. jiny mejl sem do konference)

>   Na RH byl problém, že nemá rád kudzu, ale protože já taky ne, tak
> jsem ho vypnul (kudzu) a jsme spojení oba dva.
                                                ^^^^^^^^
Radej si ani nepredstavuju, jak takove spojeni vypada... :-))))

>   Další problém byl s nastavením obnovovací frekvence monitoru, ale
> po troše experimentování to šlo v pohodě.
>   Je také dobré nepřemazat si hibernační partition (jako jsem to udělal
> já :-)

Taky jsem jako prvni vec pouzil fdisk, ale snad proto, ze jsem nechal na
zacatku disku zene na jeji dos 250MB partition, tak hibernace jede v pohode.