OT: pomoc

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Pondělí Leden 28 14:29:55 CET 2002

Michal Vymazal wrote:

> Ale to je porad dokolecka :-) Proc ten profesional z IT oddeleni nehledal
> manualy na Internetu? Totiz, pokud si hned v pocatku nevstipi onu nezbytnou
> samostatnost pak nebude samostatnym nikdy. To maji za nej cist manualy ti
> ostatni? Ale to je prave ono "mrhani casem tech druhych", ktere jsem jiz
> popsal. Mily uzivatel je hned zpocatku postaven pred skutecnost, ze
> dokumentace je, je dostupna a MUSI se naucit s ni zachazet. Co je na tom
> spatne?
Nidky sem nevidel sekretarku cist manual. Ta radsi zavola. Me vola
spousta lidi protoze ma problem, a pokud mi volaji kuli necemu co se
snazim rozsirit tak bych byl noprostej ignorant kdybych jim rek
podivejte se do manualu. Kazdej kdo chce aby si jeho produkt, nebo jeho
milacka, ci cokoli cemu veri nainstalovali ti druzi jim bude pomahat,
protoze si mysli ze je to spravne protoze je kamarad, protoze pomuze.

> Klidne si linux z disku smazte, je to vase rozhodnuti a nikdo vam v nem
> branit debude. Je to zkratka volba a volbu provadeji lide. Sami za sve
> volby nesou svou zodpovednost. Pokud se ucit nechcete, nenutte ostatni, aby
> se ucili za Vas. Je to nefer a nebude to fungovat. Pokud se ucit chcete,
> pak se ptejte, ale v dokumentaci budete hledat Vy :-)

Ano ale, pak zustane skupina lidi kteri se naucili delat s linuxem, a
budto maji zname kteri jim pomuzou nebo se v tom vykoupali sami, Je
hezke ucit plavat hozenim do vody, ale daleko snasi mu rict kam a jak do
ty vody vlastne vlizt aby se hned neutopil.

Ondrej Tuma
TSystems, Ostra             www.tsystemsweb.cz
m.i.r. - software, Nymburk  www.mir.cz
Techworld.cz                www.techworld.cz