zatizeni systemu - kapm-idled

Martin Plechacek martinplechacek na yahoo.com
Pondělí Leden 28 13:11:05 CET 2002

dobry den,

mam stale zapnute pc a kdyz nic nedelam rad bych aby se dostal do "klidoveho
stavu" - napr. aby se HDD zastavil a procesor nebyl moc zatizeny...
podle zvuku soudim ze "neco" (nevim co a nevim jak to zjistit) stale
pristupuje na HDD. v monitoru jsem nasel ze i kdyz nic nedelam, tak je CPU
zatizene na 35% a vic protoze kapm-idled. hledal jsem na interentu a zjistil
jsem ze to je neco z jadra (cemuz nerozumim, jsem jenom uzivatelem :-))

proto bych se rad zeptal, co s tim kapm-idled muhu udelat nebo na co to je
(bezi mi na pc neco nepotrebneho?) a jak zjistim co pristupuje na HDD nebo
jak muzu pc ulozit do "klidovaho stavu"?

dekuji za nasmerovani ci radu

martin