OT: pomoc

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pondělí Leden 28 13:53:12 CET 2002

> Ale to je porad dokolecka :-) Proc ten profesional z IT oddeleni
> nehledal  manualy na Internetu? Totiz, pokud si hned v pocatku nevstipi
> onu nezbytnou  samostatnost pak nebude samostatnym nikdy. To maji za
> nej cist manualy ti  ostatni? Ale to je prave ono "mrhani casem tech
> druhych", ktere jsem jiz  popsal. Mily uzivatel je hned zpocatku
> postaven pred skutecnost, ze  dokumentace je, je dostupna a MUSI se
> naucit s ni zachazet. Co je na tom  spatne?

A co kdyz to bude IT manager? Takovy clovek pocitace neinstaluje, manualy
nehleda. Jeho naplni je chodit s kravatou na porady vedeni, na zasedani
dozorcich rad. Pravdepodobne byl kdysi davno spravcem site (na win
technologiich), nebo programatorem. Ale to uz je dlouho - styl jeho prace
se musel diametralne zmenit. Nyni nema mnoho casu k tomu, aby se vrtal v
technice, ma vymyslet, jak zaridit, aby investice, ktere spolecnost vlozi
do IT, byla efektivnejsi, prinasela vetsi uzitek a ne se jen nekde valela.
Obcas z toho chce vypadnout, trochu toho technika v nem nekde hluboko
zustalo, tak si to jednou vecer zkusi ...
(mluvim o skutecnem it managerovi, ktery je clovekem na svem miste, a diky
svemu pristupu zpravidla nema velke obtize prosadit investici, pokud je
presvedcen o jeji smysluplnosti. Nemluvim o IT managerovi, ktery namisto
vyse uvedeneho chodi po uzivatelich a instaluje jim programy, ci resi jine
veci, na ktere mam myt lidi a proto mu nezbyva cas na veci, ktere jsou
naplni jeho prace a IT oddeleni skomira s mensim nez dostatecnym rozpoctem)

> Klidne si linux z disku smazte, je to vase rozhodnuti a nikdo vam v nem
>  branit debude. Je to zkratka volba a volbu provadeji lide. Sami za sve
>  volby nesou svou zodpovednost. Pokud se ucit nechcete, nenutte
> ostatni, aby  se ucili za Vas. Je to nefer a nebude to fungovat. Pokud
> se ucit chcete,  pak se ptejte, ale v dokumentaci budete hledat Vy :-)

Asi jste nepochopil, ze jsem se do teto situace pouze situoval. Sam v
pripade potizi vezmu telefon a volam ci pisu na hotline SuSE ;-)
(samozrejme ne bez toho, abych se drive pokusil problem sam vyresit)

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com