OT: pomoc

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Leden 28 13:19:51 CET 2002

Jiri Chaloupka wrote:

> jednak se domnivam, ze nemrham casem cloveka, ktery si muj mail neprecte.
>
> pak se zkusim vzit do cloveka, ktery dela v it oddeleni nejake firmy na
> malem meste:
> Slysel jsem o linuxu, ze je dobry, tak ho skusim. Koupim si nekde v
> knihkupectvi 2CD RH od ComputerPressu, protoze je pro mne v tuto chvili
> nejdostupnejsi, a za cenu, u ktere se necha riskovat, ze kdyz to bude k
> nicemu, o mnoho neprijdu.
> OK, prinesl jsem to domu, je sobota odpoledne, mam trochu casu, tak to
> zkusim.
> [...]

Ale to je porad dokolecka :-) Proc ten profesional z IT oddeleni nehledal
manualy na Internetu? Totiz, pokud si hned v pocatku nevstipi onu nezbytnou
samostatnost pak nebude samostatnym nikdy. To maji za nej cist manualy ti
ostatni? Ale to je prave ono "mrhani casem tech druhych", ktere jsem jiz
popsal. Mily uzivatel je hned zpocatku postaven pred skutecnost, ze
dokumentace je, je dostupna a MUSI se naucit s ni zachazet. Co je na tom
spatne?

Klidne si linux z disku smazte, je to vase rozhodnuti a nikdo vam v nem
branit debude. Je to zkratka volba a volbu provadeji lide. Sami za sve
volby nesou svou zodpovednost. Pokud se ucit nechcete, nenutte ostatni, aby
se ucili za Vas. Je to nefer a nebude to fungovat. Pokud se ucit chcete,
pak se ptejte, ale v dokumentaci budete hledat Vy :-)
--
Michal Vymazal
Office Computer