pomoc

Jiri Vaclavovic jvaclavovic na tinysoftware.cz
Pondělí Leden 28 15:12:02 CET 2002

> Prosim vas, existuje nejaka ceska konference, kde se muze zacatecnik
> dozvedet neco o linuxu aniz by se mu zacalo nadavat? Puvodne jsem si

konference je diskuze, konference prece neni od toho, aby jste se dozvedel
neco o linuxu nebo o cemkoliv jinem. od toho jsou manualy, knizky, casopisy,
at uz tistene nebo elektronicke... tam ziskate zakladni informace a az
narazite na problem, ktery nebudete schopen pomoci techto zdroju
vyresit, je na case se prihlasit do konference a o tomto problemu
diskutovat (samozrejme je vhodne nejdrive se podivat do archivu).

je opravdu neprijemne stale dokola cist stejne otazky na veci ktere se
lze docist ve stovkach zdroju.
na druhou stranu uznavam, ze se zde vyskytuji jedinci, kteri nedockave
cekaji na to az budou moci napsat sve RTFM! na otazku nejakeho
zacatecnika, aby ukazali ze oni jsou ti opravdovi guru. ja jsem spise pasivni
odberatel konference, ale kdyz uz mam nejaky problem se kterym bych
potreboval poradit a posilam dotaz do konference, vzdyt trnu hruzou,
ze jsem prece jenom prehledl odpoved v archivu a nebo nejake HOWTO a
ze si na me nekdo smlsne :)

Jiri Vaclavovic