pomoc - pokud nekdo muzete zalozte prosim extra mail diskuzi

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Pondělí Leden 28 16:33:35 CET 2002

Jiri Vaclavovic wrote:

> konference je diskuze, konference prece neni od toho, aby jste se dozvedel
> neco o linuxu nebo o cemkoliv jinem. od toho jsou manualy, knizky, casopisy,
> at uz tistene nebo elektronicke... tam ziskate zakladni informace a az
> narazite na problem, ktery nebudete schopen pomoci techto zdroju
> vyresit, je na case se prihlasit do konference a o tomto problemu
> diskutovat (samozrejme je vhodne nejdrive se podivat do archivu).

Ano presny postup, jako na vojne

> je opravdu neprijemne stale dokola cist stejne otazky na veci ktere se
> lze docist ve stovkach zdroju.
> na druhou stranu uznavam, ze se zde vyskytuji jedinci, kteri nedockave
> cekaji na to az budou moci napsat sve RTFM! na otazku nejakeho
> zacatecnika, aby ukazali ze oni jsou ti opravdovi guru. ja jsem spise pasivni
> odberatel konference, ale kdyz uz mam nejaky problem se kterym bych
> potreboval poradit a posilam dotaz do konference, vzdyt trnu hruzou,
> ze jsem prece jenom prehledl odpoved v archivu a nebo nejake HOWTO a
> ze si na me nekdo smlsne :)

vy ste na to snad zvilky, novacek ne, hlavne nemate pocit, ze do
konference pisete aby vam bylo pomozeno, aby vam ubilo nejake to
trapeni, a ne aby vas jenom psychicky vydeptala ?

A kdyz se nekdo tak strasne drsne ucil, a programoval, a cet a vsechno
zna, proc se o to nepodeli s ostatnimi. Ucitele taky ve skolach nejprve
uci, a delaji vyklad, az v pozdejsich rocnicich na stredni ci vysoke vam
rikaji co si mate precist.

Ondrej Tuma
TSystems, Ostra             www.tsystemsweb.cz
m.i.r. - software, Nymburk  www.mir.cz