pomoc

Marek Przeczek marek.przeczek na st.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 28 14:29:37 CET 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> Vy jste s ceskou distribuci nedostal navod v cestine (pokud ne, ohlasil
> jste to COI?)? Prosim, bezte si stezovat na ten spravny hrob a ne sem...
> Az padne mytus, ze pocitac umi ovladat a software instalovat kazdej
> nouma, mozna to bude vypadat jinak a ti nafoukanci, co si nevidi na
> spicku nosu budou opet klidne pracovat...

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.
> Vyvoj software, Intranet / Internet          Sokolova 67, 619 00 Brno
> E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz             Tel.: +420  5  4324 4749
> [...]

pripada mi, ze kdo aspon trosku umi anglicky a umi improvizovat a hledat
na netu v tech spravnych skupinach, pomoc vzdycky najde...

je zvlastni, ze ja jsem nainstaloval linux bez cizi pomoci, bez cizi pomoci
jsem si rozjel sitovku, grafiku a vsechno ostatni, bez cizi pomoci jsem
si zkompiloval jadro, provedl patche atd. a to s minimalni pocatecni
zkusenosti...

to chce cas, venovat se a nepoddavat se zoufalstvi ;-)
vysledek stoji za to

m.