pomoc - pokud nekdo muzete zalozte prosim extra mail diskuzi

Jiri Vaclavovic jvaclavovic na tinysoftware.cz
Pondělí Leden 28 16:00:04 CET 2002

> A kdyz se nekdo tak strasne drsne ucil, a programoval, a cet a vsechno
> zna, proc se o to nepodeli s ostatnimi. Ucitele taky ve skolach nejprve
> uci, a delaji vyklad, az v pozdejsich rocnicich na stredni ci vysoke vam
> rikaji co si mate precist.

jedna z nejcenejsich veci, ktere clovek ma, je cas. ten muze promenit
bud v penize, kdyz chodi do prace a za ne si doprat spoustu pozitku,
muze ho promenit za zkusenosti a nebo treba muze jit na rande :)
pokud nekdo investuje svuj cas, aby usetril cas nekomu jinemu, je to jeho
vec - po nikom to ale nemuzete chtit. presto to mnozi lide v teto
konferenci delaji, nedivte se ale ze nikoho nebavi donekonecna
zodpovidat stejne otazky, kdyz jedinou odplatou ze jejich cas je dobry
pocit a nebo max. "dekuji"

JV