OT: pomoc

Pondělí Leden 28 16:49:48 CET 2002

Michal Vymazal wrote:

> Vzdy je to o lidech. Ja osobne mohu potvrdit, ze vzdy, kdy jsem polozil
> slusne otazku, dostal jsem i slusnou odpoved. Na druhou stranu me to nuti i

	Rovnez mohu potvrdit, ze nejen v teto konferenci, pokud nekdo vedel,
neodmitl popsat i velmi specificke znalosti, pripadne, pokud se tu
clovek pohybuje delsi dobu, ma zhruba predstavu, cim se ruzni 'guru'
zabyvaji (co je asi jejich parketa) - neni prece problem je oslovit
primo - at hodi kamenem ten, komu jsem nekdy v minulosti odmitl pomoc i
s velmi specifickymi vecmi okolo routingu ci firewallingu? (ano, obcas
stacilo vyjmenovat zdroj a neopisovat) Pokud jsem vedel, pomohl jsem a
velmi casto jsme problem spolecne vyresili. Stejne tak ani ja nemohu
rici ani popel na nikoho ze zkusenejsich uzivatelu a diskutujicich.
Zajimave je, ze prudi casto novacci, chvili, pak se sklidni a je klid,
problem je, ze tech novacku je cim dal vice a uz se to obcas zacina
prolinat... Proc se na velmi vysoke urovni muzou udrzovat konference
odborne, kdy je to casto o 'filosofii' ci svetonazoru nez o faktickych
pripominkach a tato konference, kde vyjma snad Windows vs. Linux
filosofie neni jiny filosoficky stret je kazdou chvili flamewar...:-(