OT: pomoc

L. Kacian kacian na fonet.sk
Úterý Leden 29 10:06:01 CET 2002

Hello "linuxaci",

Som velmi rad ze takato konfera existuje a bezi.
Sam sa povazujem za pokrocileho zaciatocnika v linuxe a vela
mi pomohla prave tato konfera.
Totizto okrem internetu a ostatnej doc, co si clovek pozhana,
najde tu kopec tipov a rieseni. Mam uz z nej celkom slusny archiv.
Prispievam malo, cim viem a mam cas pomozem. To asi kazdy. Casu je
vsak malo. Tato konfera, ako aj slovenska mi dali ozaj vela.
Je to dobra konfera. Ale vsade plati : Ked chcem polozit otazku,
najprv si ju musim rozmysliet. Aj tu. Aka otazka taka odpoved.
Doteraz sa mi tu nestalo, aby som nedostal na nieco pozadovanu
odpoved, alebo linku na doc.
Ale podobne flames mi tu vadia. Prosim vybavte si to telefonicky alebo
inde.

--
Best regards,
 Lubor Kacian                            mailto:kacian na fonet.sk