Doporucte RAID radic

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Leden 28 17:09:47 CET 2002

> ze hodlam pouzivat Slackware a kernel 2.4. Ma nekdo pozitivni zkusenost
> s RAID radicem, jehoz funkcnost nebude zavisla na .rpm a bude tedy
> pouzitelny v jakemkoli linuxu s kernelem 2.4 (a dale novejsimi) ?

Bud
http://mandrake.redbox.cz/hardware.php
nebo se podivejte na sortiment ovladacu k raid radicum ve vanilla kernelu.
Obecne lze s cistym svedomim doporucit radice Mylex s cipem Intel i960,
radice Adaptec rady AAC964/5400 (pouzivane take take na radicich Dell PERC)
a radice MegaRAID 418, 428, 438, 466, 762, 467, 471, 490, 493. S Malexem a
Adaptecem(PERC 2 a 3) jsem se potkal, naprosto bez problemu, Megaraid ma
pouze jeden a byly s nim potize pri instalaci, po uprave konfigrace jede
take bajecne. Na vsech mam raid 0 nebo 5.

P.S. To ze vyrobce nema na svych strankach ovladace pro kernel 2.4 vubec
neznamena, ze radic nelze s uspechem provozovat. Ja naopak preferuju
ovladace primo z kernelu nez nejake binarne distribuovane radobyovladace od
vyrobce.

Zdenek Mazanec