Doporucte RAID radic

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Leden 28 17:36:18 CET 2002

   From: daemon na nospam.exe (Petr Vejsada)
   Date: Mon, 28 Jan 2002 14:07:14 CET

Zdravím,

   > davam dohromady hardware na 2 nove servery. Mel by na nich byt RAID-5
   > radic, od naseho dodavatele jsem dostal doporuceni na Adaptec 3200-S.
   > Stahl jsem si drivery od Adaptecu a vidim, ze podporovany je jen RedGat
   > a SuSE, kernel 2.2.16, coz je ponekud dost problematicke, uz jen proto,
   > ze hodlam pouzivat Slackware a kernel 2.4. Ma nekdo pozitivni zkusenost

pokud chcete použít jinou distribuci, co Vám brání v tom si případné patche
vzít z distribucí již zmíněných? Pokud někdo říká, že podporuje *jenom*
nějaké distribuce, je to pouze marketing.
--
Pavel Janík

I forgot that in Linux the GUI isn't part of the OS but patched on
top of it with duck-tape :-)
                  -- Waldo Bastian <bastian na kde.org>