Rezidentni hodiny?

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Úterý Leden 29 06:33:05 CET 2002

Dobrý den,

za dávných a dávných dob, kdy jsem ještě používal M$-DOS (tedy já
ho používám na svém 80386SX/4MB notebooku dodnes :-), existovala
spousta rezidentních programů, které vytvářely rezidentní
programy, které dokázaly ukazovat čas přes kterýkoli program jsem
měl zrovna spuštěný.

Předpokládám, že teoreticky by snad něco podobného mělo být možné
i Linuxu (kde navíc by nebylo potřeba blbnout s rezidentní
programy, ale docela jednoduše by se to spustilo na pozadí), ale
kupodivu jsem nikdy nic takového nenašel. Některé programy
(napadá mě EMACS) sice nějaké hodiny poskytují, ale některé (vim,
mc a mnoho dalších) ne, a docela mě to schází (mám tendenci
naprosto se zaseknout u práce a manželka mě potom nadává). Mám
přitom docela rád práci na konzoli, takže bych chtěl něco
neXkového. Nevíte někdo o něčem takovém, prosím?

	Děkuji

		Matěj Cepl

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Microwave oven?  Whaddya mean, it's a microwave oven?  I've been
watching Channel 4 on the thing for two weeks.