dial-up pres Nokia 6210

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Leden 30 11:16:20 CET 2002

Vaclav Stepan wrote/napsal:
:
: > To jsem samozrejme zkousel, ale bohuzel samo to nefungovalo.
: >
: > berushka
:
: No ono se to neautentifikuje az tak uplne samo --- ppp musite predem
: dat jmeno a heslo, ktere ma pri overovani identity pouzit.
:
: Kam "pap secrets" napisete je odvisle od distribuce, ale jestli mate
: treba RedHat, kde je wvdial, pouzijte ten (viz jeho dokumentace),
: pod Debianem primo pppconfig (ted ho tu nemam, doufam, ze nekecam).
:
: No kdyby uz na chleba nebylo, tak se taky da precist manual pppd :-))

   Kurnik. Jestli já nejsem nějakej divnej, když čtením manuálu
začínám. :-)

   No ale když už jsme u pppd, neměla nějaká verze drobnou chybku v tom,
že když se použil parametr "linkname link", tak se občas nevytvořil
soubor /var/run/ppp-link.pid? Já jsem to naháněl asi čtrnáct dní :-)

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >