DNS - AXFR ?

Ing. Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Úterý Leden 29 09:51:01 CET 2002

outbound na centrum.cz wrote:

> Dobry den,

> sekundarni, jak je videt nahore, prosel v pohode, to je to dns2.server.net
> (kde serial te domeny je 1000, coz je i na primaru)

Dobry den,
dns2.server.net asi nebude opravdove jmeno a novadomena.cz asi take ne :-o)
Nelze se na nej dopingnout ani nslookup nezjisti IP adresu potazmo MX zaznam pro
novadomena.cz. V named.conf si zkontrolujte nastaveni povoleni prenosu zonovych
tabulek. Poskytl jste prilis malo informaci k tomu abych Vam mohl poradit - nebo
nekdo jiny povolanejsi (vzhledem k nulovemu ohlasu na Vas dotaz).

Duda