OT: pomoc

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Leden 29 12:15:08 CET 2002

On Mon, Jan 28, 2002 at 04:51:54PM +0100, Michal Chocholac wrote:
> ...Takže, když vám někdo odpoví ve smyslu "viz. něco nebo někde" místo
> očekávaného "udělá se to tak a tak", neberte to, jako že ví, ale neřekne.
> Berte to tak, že vám ukazuje cestu a zkuste se zamyslet, jak příště najít
> správnou cestu sám. Pokud nejste "cvičená opička", tak tohle je přesně to
> know-how, které potřebujete. Pokud "cvičená opička" jste, pak si ve
> vlastním zájmu najděte jinou práci.
> Michal Chocholáč

Myslím si, že je rozdíl, pokud někdo odpoví "přečti si manuál"
nebo pokud odpoví "přečti si manuál man procmailex", jak jsem
nedávno komusi odpověděl. Byla to pouze dvě slova navíc, která
už měla pro tazatele informační hodnotu. Stejně pozitivně působí
i odkaz na www stránku, kde se tento problém řeší.

Odpovědi typu "RTFM" neuznávám. to ať raději neodpovídá vůbec.

V této konferenci jsem už dostal spoustu odpovědí na otázky, na
které jsem se chtěl zeptat, ale nezeptal. Mnohdy stačilo pouze
číst příspěvky. Díky za ně. Abych to nějak konferenci vrátil,
odpovídám někdy na dotazy, na které guru odpovídat nechce,
protože se mu zdají příliš jednoduché, ale já tu odpověď znám.

Tato konference je o dobrovolnosti sdílet informace. Pokud si
někdo chrání své know-how, ať tak činí. Odpovědi typu "vím, ale
nepovím" sem však IMHO také nepatří. Kdo ví, ať odpoví nebo ať
mlčí.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal