OT: pomoc

Michal Chocholac mch na vosis.cz
Pondělí Leden 28 16:51:54 CET 2002

Já myslím, že jste jaksi nepochopil to hlavní, o co jde "těm, co vědí".
Řekl bych, že vůbec nejde o chránění vlastního know-how, ale o něco jako
"šetření" vlastních prostředků. Když od někoho dostanete nové autorádio
(příp. si ho koupíte) a nevíte, jak na něm uložit frekvenci své oblíbené
stanice do paměti, měl byste nejdřív zjistit, jestli není v krabici i
manuál, a pak teprve obvolávat známé (nebo prodejce)...

...Takže, když vám někdo odpoví ve smyslu "viz. něco nebo někde" místo
očekávaného "udělá se to tak a tak", neberte to, jako že ví, ale neřekne.
Berte to tak, že vám ukazuje cestu a zkuste se zamyslet, jak příště najít
správnou cestu sám. Pokud nejste "cvičená opička", tak tohle je přesně to
know-how, které potřebujete. Pokud "cvičená opička" jste, pak si ve
vlastním zájmu najděte jinou práci.

Zdraví

--mch

Michal Chocholáč
mch na vosis.cz

ps: Prosím, zejména druhý odstavec je myšlen naprosto bez urážky! ;o)