Doporucte RAID radic

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Úterý Leden 29 14:59:44 CET 2002

Hello Pavel!

Monday January 28 2002 17:05, you wrote to me:

 Pk> pokud chcete použít jinou distribuci, co Vám brání v tom si
 Pk> případné
 Pk> patche vzít z distribucí již zmíněných? Pokud někdo říká, že
 Pk> podporuje
 Pk> *jenom* nějaké distribuce, je to pouze marketing. -- Pavel Janík

nejsem si tim tolik jist, ze pouze marketing. Pokud vim (spis tusim),
tak RH i SuSE maji v distribucich opatchovany kernel, ktery
pochopitelne nemam a ani mit nechci (proc bych mel chtit?). Nemohu si
dovolit az budu mit pocitace tu na stole zjistit, ze to opravdu chodi
jen s kernelem 2.2.16-redhat.x.y.zzz.

Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/