Uprava ethernet site

spatka.lnx na luzanky.cz spatka.lnx na luzanky.cz
Úterý Leden 29 17:13:20 CET 2002

> zla topologia. pre istotu nakreslite.
Pokus o nakresleni (8porty jsou  edimax a 24 port je noname).
Na kazdem hubu je skoro plny pocet klientu a delka dratu je od 2m do 50m (to
jest mezi nejvzdalenejsimi stanicemi bude okolo 220m).

SERVER
|1m
HUB (8port)-60m-HUB(24port)-60m-HUB(8port)
|1m
HUB (8port)

> nato ale budes potrebovat aby huby maly 100Mb uplin
Prave proto jsem navrhl OvisLink Live-FS8R by podle dokumentace mel byt 100Mb
switch s tim, ze na kazdem portu muze byt 10M HalfDuplex az 100M FullDuplex,
ale samozre jsem to mohl blbe pochopit.

> to je aj nieje pravda. zalezi od toho pripojenia k serveru.
> ak tam ostane 10Mb tak sa odlahci len o prenos medzi stanicamy ktory
Uz mam pripravenu 100Mb - vymenil bych zaroven s switchem, na druhou stranu,
nektere stanice budou taky 100Mb.

Nova topologie by byla zruba:

SERVER 2 sitovky-60m-Switch (8port)--HUB (8port)
|1m                     |1m
HUB (8port)         HUB(24port-ne zcela obsazeny)

HUB (8port)

Dekuji za vsechny informace.

Petr SPATKA