Wine - pokroky a zkusenosti s novou verzi

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Úterý Leden 29 17:52:57 CET 2002

Vaclav Peroutka wrote:

> Zdar,
>
> PPS : jak jste kdo dopadli s 602 PC Suite ? Uz se to nekomu podarilo ?

Me 602 PC Suite pri startu aplikace vypise, ze nenasel tiskarnu
pripojenou k pocitaci, zatuhne to a konec :-(

Co funguje bez problemu je Winamp a WinZip.
Taky mi chodi WaveLAN Manager od Lucentu, ale nemam
po ruce zadny access point na "plne" vyzkouseni.

Taky se mi podarilo nainstalovat Windows Media player,
aplikace se spusti, ale neumi prehrat zadny soubor :-(

Aplikace MSinfo pada, ale jeste mi stihne napsat, ze mam W95
verze 4.0 a pritom je nemam. :-)

Vsechno tohle se odehravalo bez Windows...

Roman DAVID