Wine - pokroky a zkusenosti s novou verzi

Miroslav Kubiczek miroslav.kubiczek na anfdata.cz
Středa Leden 30 11:05:39 CET 2002

> Zdar,
>
> prave vcera jsem testoval nejnovejsi ( 20011226 nebo tak nejak) verzi

(nej)novější verze je wine-20020122

> Jinak tam jsou problemy s klavesnici, vypada to, jako ze je porad
> zapnuty capslock, nenapisu carku, tecku, strednik, proste nic takoveho.
> To zatim nevim proc. A dela to u obou dvou aplikaci.

včera jsem testoval, mám taky problémy, ale s českou klávesnicí, pokud
si v KDE nastavím cz-klávesnici tak se mi objevujou ve win aplikaci
nesmyslné
znaky (+,pípnutí atd...) jinak vše běží jak má.

Testoval jsem starcraft běží v pohodě i se zvukem (single player). Na SuSE
7.3