bridge+tunel+vlan

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Leden 29 18:15:35 CET 2002

trcka na poda.cz (David Trcka) writes:

> Zdravim,
>
> situace je tato:
>
> A====B-----...------C====D
>
> A: Cisco Catalyst zakaznika
> D: nejake slabsi Cisco zakaznika
> B,C: linuxove stroje, zprostredkovavajici ethertunel mezi A a D klasickym
> zpusobem (vtund a bridge mezi eth a tap), mezi nimi kus intranetu.
>
> Potud je to vsechno v poradku. Jenomze nastava komplikace - na Catalystu
> mi to prijde jako VLAN. Takze na B davam podporu VLAN, bridge je mezi
> vlanX a tap misto ethX a tap. Ocekavam, ze z C mi na druhe strane vyleze
> [...]

To je snad nejaka blbost, ne?

Bridge je v podstate transparentni zarizeni, takze vy chcete, aby mezi
sebou komunikovaly stroje A a D, z nichz jeden komunikuje tagovane a
druhy ne. Zajimavy pozadavek. A imho nesmyslny, bridgovani je spojeni
dvou casti jedne site do jednoho celku, ne spojeni nekolika vlanek do
jedne.

Brno, Czech Republic