Balicky vs. up2date

Úterý Leden 29 22:19:48 CET 2002

On Mon, 28 Jan 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> # Source function library.
> . /etc/init.d/functions
>
> misto drivejsiho
>
> # Source function library.
> . /etc/rc.d/init.d/functions

Pekna bota. Evidentne to nekdo prehnal s reusem kodu z vyssich verzi
a QA take nefungovalo na 100 %. Treba predpokladaji, ze uz toho
idiosynkratickeho /etc/rc.d stejne meli vsichni plne zuby a uz davno
to popremistovali ci prolinkovali, aby to bylo rovnou v /etc/ :)

> 	Nekdy mne Red Hat coby firma opravdu dokaze nakrknout, toto je jen
> takova tresnicka, proto by mne zajimalo, jak jsou na tom uzivatele, co
> pouzivaji automaticke updaty, zda-li se jim system obcas zahadne sype a
> hlavne:

Jeje...kdo jsi bez viny, hod kamenem. Kolik ja sam uz spachal DOA
(Dead On Arrival)...