fetchmailrc a stahovani z jedne schranky kose pro vice useru.

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 30 15:13:47 CET 2002

On Wed, 30 Jan 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> [...]

Musite pouzit ETRN, je ale trochu potiz najit providera, ktery by Vam ho
povolil.

> 	Je treba si uvedomit, ze getpop, fetchmail a dalsi jsou nastroje, ktere
> ze sveho principu odporuji nekolika zakladni RFC o SMTP dorucovani
> posty, tudiz nemuzete od nich cekat, ze budou mit 100% funkcnost ve
> vsech relevantnich pripadech...

baba

> PS: Nekdy by mne z hlavicky zpravy skutecne zajimalo, jak je mozne, ze
> provider (ISP) do zakaznikova boxu dorucil to co dorucil, nekdy ten mail
> nema ani zakladni hlavicku, podle ktere by IMHO napr. sendmail
> dorucoval...;-)

Po doruceni ji jiz samozrejme nema, pri dorucovani ji mel a kdyby se
pouzilo ETRN mohl tam byt fo poslednich chvile a mohl jeste si to dohledat
ve vlastnim logu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.