fetchmailrc a stahovani z jedne schranky kose pro vice useru.

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Leden 30 16:16:35 CET 2002

Dan Ohnesorg wrote/napsal:
: On Wed, 30 Jan 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
:
: > Ivan Bukovcan wrote:
: > > Nema niekto skusenosti ako riesit takyto problem a urobit delivery 100% ?
:
: Musite pouzit ETRN, je ale trochu potiz najit providera, ktery by Vam ho
: povolil.

   Není - vím o dvou v Brně.

: > 	Je treba si uvedomit, ze getpop, fetchmail a dalsi jsou nastroje, ktere
: > ze sveho principu odporuji nekolika zakladni RFC o SMTP dorucovani
: > posty, tudiz nemuzete od nich cekat, ze budou mit 100% funkcnost ve
: > vsech relevantnich pripadech...

   Jak jsem se již zmínil, pokud ten mailer splňuje nějaké požadavky
(viz níže), tak to na 100% je..

: > PS: Nekdy by mne z hlavicky zpravy skutecne zajimalo, jak je mozne, ze
: > provider (ISP) do zakaznikova boxu dorucil to co dorucil, nekdy ten mail
: > nema ani zakladni hlavicku, podle ktere by IMHO napr. sendmail
: > dorucoval...;-)
:
: Po doruceni ji jiz samozrejme nema, pri dorucovani ji mel a kdyby se
: pouzilo ETRN mohl tam byt fo poslednich chvile a mohl jeste si to dohledat
: ve vlastnim logu.

   Pokud se spolehneme na to, že se poslední MX nebude měnit a se
správcem se dá mluvit, tak většinou je možné ten správce (mailer)
donutit k tomu, aby obálkovou adresu nějak poznamenával (máme tak řešené
několik zákazníků, kteří mají poštu u nás právě v doménovém koši). Pokud
je všechno ostatní v pořádku, tak není problém.

  Pokud jsme na qmailu, tak si to dokážu představit docela jednoduše i
jinak (serialmail).

S pozdravem

Věroš Kaplan
--