LDAP a groupy

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 30 15:38:42 CET 2002

On Mon, 28 Jan 2002, David Hajek wrote:

> Ehm, takze mam udelat normalni 'fake' zaznam pro usera se jmenem
> napr. skupina1 a emailem skupina1 na firma.cz a zbytek nechat na
> e-mailovem serveru, ktery si ty membery dotahne z LDAPu?
> Spravne?

Outlook by mel videt zaznam tridy rfc822mailgroup nebo jak se to jmenuje.
Takze by nemela byt potrea zadna obezlicka. Problem je spise v tom, ze
kdyz se ldap zamontuje do dorucovani posty, tak potencionalne klesa
spolehlivost. Ja jsem treba nedosel az tak daleko, abych to svazal
dohromady a udrzuji si ty rozesilaci seznamy v aliasech, postfix, sendmail
a asi i jini umi nacitat hned nekolik ruznych souboru s aliasy. Dalo by se
to automatizova aby se treba kazdou noc pregenerovaly tyhle soubory z
LDAP, ale na to jsem byl zatim prilis liny a ony se take tak casto nemeni.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.