Balicky vs. up2date

Pondělí Leden 28 17:42:54 CET 2002

	Zdravim,

	zajimalo by mne, jak resite problemy s Red Hat updaty pomoci
automatickych nastroju. Jsem od prirody neduverivy, a proto uplne
automaty ze zasady nepouzivam a tudiz updatuji pres rpm -F <balicky>. I
tak jsem se nekolikrat spalil, napr.  zmeneny /etc/sendmail.cf (pravda,
v /etc/mail/sendmail.mc bylo vysvetleni, opravdu na spravnem miste:-(),
nyni jsem pro zmenu zjistil dalsi vec. Jsa poucen, ze 7.X distribuce ma
v /etc linky na rcX.d, init.d primo mne to tolik neprekvapilo. Bohuzel
distribuce 6.X nic takoveho neobsahovaly ani neobsahuji.. - ani coby
updates a presto velice nedavno vysel update na AT - kdybych dneska
neinstaloval novy Linux a v nem vsechny aktualni updates na RH 6.2,
nevsiml bych si, ze /etc/rc.d/init.d/atd nejaky chytrak upravil na:

# Source function library.
. /etc/init.d/functions

misto drivejsiho

# Source function library.
. /etc/rc.d/init.d/functions

	A dost bych se divil, proc mi zakaznici volaji...

	Nekdy mne Red Hat coby firma opravdu dokaze nakrknout, toto je jen
takova tresnicka, proto by mne zajimalo, jak jsou na tom uzivatele, co
pouzivaji automaticke updaty, zda-li se jim system obcas zahadne sype a
hlavne:

KDE SI MAM PRECIST, JAK TO KOREKTNE UPDATNOUT, kdyz si ctu
[RHSA-2002:015-13] Updated at package available, tak jedinne, co tam je
je:

rpm -Fvh [filenames] pripadne pouzit up2date, coz OPET neni pravda,
kruci!

	Preji hezky den a mene bolestivych nervu....