Instalce RH 7.2 z VYPALCD

Jaroslav Řezník rezza na seznam.cz
Středa Leden 30 19:39:09 CET 2002

Zdravim.
  Mam problemy s instalaci RH7.2 z CD paleneho na VYPALCD. Za prve je vuvec problem dostat se ( jak v textovem, tak i grafickem rezimu ) k instalaci. Prakticky na kazdem kroku pada, predevsim v Disk Druidu, pokud nespadne tak se mu nepodari vytvorit Partition table. To jsem presel fdiskem ( opet ne bez problemu ). A ted prislo to nejlepsi - pokud se pokousel formatovat ext3, tak se odporoucel, ext2 zvladl a zacal instalovat. Zde jse skoncil na chybe

(4) Error -5 while decompressing!
(4) c026b1c8 (1299)->c4c7a000 (4096)    ---> je to CRC?

Zaroven system odmita identifikovat CD-ROM format: Unable to identify CD-ROM format

K instalaci jsem pouzival uplne novou vypalovacku, takze v ni asi problem neni.
Je to CD k vyhozeni ( nebo omlaceni nekomu o hlavu ) nebo je chyba nekde jinde? A pokud je CD v kelu, kde se ted da sehnat RH 7.2, kdyz Linux-CD skoncilo? Nutne potrebuji preinstalovat server a 7.1 se mi tam moc cpat nechce ( navic taky z chybou, tentokrat prave od Linux-CD ).

PS: Uz jsem zacinal hledat RH 6.1, ktery jsem nainstaloval behem hodinky...

Diky

S pozdravem
  Jaroslav Reznik