2 mysi

Miroslav Zelený miroslav.zeleny na worldonline.cz
Středa Leden 30 19:25:37 CET 2002

tohle tema tu bylo jiz nekolikrat, ale neresil se tam problem kterej potkal me:
na ttys0 mam genius netscroll mouse a na ttyS1 mam obycejnou 2tlac. mys.
pod X jsem je obe rozchodil jiz drive a v konzoli jsem pouzival jen geniuse.
vse chodilo bez problemu i kdyz jsem mysto geniuse aktivoval druhou mys.
ted jsem prisel na to jak rozchodit obe mysi pod konzolou najednou prikazem
gpm -m ttyS0 -M -m ttyS1
v konzoli obe mysi funguji perfektne ale v X zacnou obe mysi blbnout.
kdyz gpm ukoncim tak zase v X mysi chodi ok.
nevi prosim vas nekdo co s tim? (mam mandrake linux 8.1 s xfree 4.0)
predem dekuji - miroslav zeleny