zachrana dat z hdd

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Leden 30 20:12:23 CET 2002

> "Vladimir Rengevic" <vlado na grafon.sk> schrieb im Newsbeitrag
> news:003501c1a978$6e0e86e0$0302010a na grafon.sk...

> Ale terminy ste im o 3 tyzdne neposunuli, co? - mam rad takych
> sefov :-)))

;o) najhorsie je to, ze som tam mal aj uctovnictvo - asi 7 mesiacov (a to robim
ja). A aj s tych oplakanych robot som nieco prerabal sam....
A este horsie je ze v nasej oblasti - DTP je slovo tyzden hrozne dlha doba
a zakaznikovi sa tazko vysvetluje ze spadol disk a casopis nevynde
vtedy ked on ocakaval aleo tyzden neskor.... Takze to bolo blaznenie
a nahananie po nociach, kompletnych vikendoch... radsej na to ani
nevspominam. Ale poucil som sa - kazdy vecer sa disk kompletne
kopiruje na zalozny....

> 9 clovekotyzdnov snad stoji viac ako "desiatky tisic, mozno jednotky"?!

Ano, ale pointa bola jednoducha - cas. Zacal som zistovat co s tym a kto
by mi to bol ochotny rychlo spravit, ale niekolky co boli ked poculi
ze je tam linux a ext2 filesystem rychlo vycuvali. Takze schodnejsia
cesta bola miesto spekulovania sadnut za pocitac a intenzivne pracovat
na novych verziach starych veci, hrabani v korekturach,...
Pointa bola jednoducha - neistota ci sa to podari bola vyssia ako nutnost
uspokojit nervoznych zakaznikov....

Vlado

----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799